Selasa, 17 Mac 2015

~~~i'm BaCk...@ 2015~~~

Assalamualaikum...


Fuhh...bersarang dah blog ni...da lama x bukak...n x menulis...sepanjang tahun 2014 aku terlalu bz dgn bermacam-macam peristiwa dan sesuaikan diri duduk jauh dari keluarga...
          Untuk pengetahuan aku mendapat pekerjaan di bandaraya Kuala Lumpur yang mana aku x rela untuk berada disini. Aku minta tukar tetapi di tolak sebab aku x sah jawatan lagi...lama kelamaan aku buat keputusan untuk sambung belajar dah alang-alang duduk kat gombak ni aku sambung kat UIAM. Aku sambung belajar dalam bidang bimbingan dan kaunseling PJJ. Aku sayang nak berhenti kerja sbb susah nak dapat kerja kerajaan ni so x dapatlah belajar full time...
          Sekarang aku dah di penghujung tahun pertama n still bekerja sambil belajar...nak kata penat memang penat mana nak kejar date assigment mana nak buat kerja... balik da penat n kadang terbongkang tak sedar diri sebab kepenatan...
          Bila da sambung belajar ni da jarang la aku balik kampung...bila x de klaz aku dapat la balik bila ada klaz adui merana aku kat KL ni rindu ibu n ayah...ada tu sampai dua bulan aku x dapat balik melaka sebab setiap minggu ada klaz...pengsan aku kepenatan sebab nak kejar topik...klu assignment group kte orang kontak melalui fb atau wasap or email n agih-agih tugas masing-masing...tu da biasa dah masa diploma dulu tp ssh nak jumpalah sebab masing-masing kerja...minggu ni final...oohh..tidak...aku ke busy an...
          Sampai disini je dahulu penulisan aku yang x seberapa ni...next time aku menulis lagi kalau ada masa...huhuhu....

~~~ ^_^ ~~~ 
~~~smile always...~~~
          

Tiada ulasan:

Catat Ulasan